tisdag 20 maj 2014

73

Ibland tänker jag att livet på en pinne är att sitta i en skumpa runt i en jeep och äta närproducerade, honungsrostade macadamianötter. Stanna någonstans och stapla lavastenar, för lavastenar, det är det överallt här. Överallt.
Folk är helt fascinerande men jag tycker väl mest att de påminner om förstenade bajskorvar och när mina passagerare lämnar min fina lilla bil, brukar jag lägga fötterna över styret och lägga ut huvudet genom mitt fönster som en liten hund. Fast jag har också staplat. Det är kul och töntigt, fast jag är en tönt även om jag känner mig så sjukligt cool vid klippkanten.
Idag har varit; gul,gul sand, en häst med svank, poptarts, bergsklättring, vyer, plumiahår, meditation, ballonger, babykläder. Kaffe. Väldigt mycket kaffe. Jag leker vuxen och dricker det, vi hittade en hemlig trädgård med orkideer- jag? Dog. Blev kär i en ödla också, igen. Så nu är jag alldeles nyförälskad men han har smitit och jag ska väl inse att vi inte är menade för varandra. Alltid lika tungt, men lev väl lilla grön!
Det var väl egentligen allt, för nu. Har varit så jävla djup idag så det får räcka, men tre bilder säger väl mer än lika många ord? För de äter upp min hjärna.


Choose. 
Plant trees everyday!

Are we all just footprints in the sand?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar