fredag 25 april 2014

x

Ni vet när man inte har något alls att göra, typ en fredagskväll lite innan klockan blivit sex och man bara väntar på att hjortfärsen ska tina färdigt inför kvällens middag, ni vet då? Är det bara jag som ibland använder den tiden till att creep-stalka gamla avhängda? Alltså, på ett spårlöst (nu är internet aldrig riktigt spårlöst) och lagom anonymt avstånd kanske kolla diverse instagramkonton, deras senaste tjejs blogg, kanske om de öppnat någon hypad t-thirt designershop/tatueringsstudio. Jamen oj, det hade han visst. Jag dör av pinsamhet, allvarligt. Vilken bajsnödig jävla hemsida, när blev han så bajsnödig? Roligast ikväll alltså och jag vet inte om jag klarar av det faktumet att jag lät mig själv bli så förälskad/förstörd av den människan. Nej. Nej. Hur kan det ens vara möjligt?
Men lycka till din jävel, eller, vad fan ska man säga? Så pinsam.
Till skillnad från mig. Jag är motsatsen till pinsam. Jag är stencool.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. vi brann upp.
      men det var länge sedan, och ibland tror jag det är glöd som finns kvar men jag kommer alltid på att det är aska.
      han söker mig ibland, men jag låter honom aldrig komma nära igen.

      Radera