onsdag 9 april 2014

32

Det är en målare här.
Han lyssnar på Undo med Sanne Nielsen, jag gillar den.
Jag gillar honom också, han är trevlig. Han brukar äta sin frukost samtidigt som jag tar mitt morgonthé och då pratar vi.
Idag pratade vi om oss själva, det var trevligt. Sådana där ytliga detaljer om när man är född. 1990. Då är han född och jag blir fortfarande fascinerad av att så unga människor typ kan.. gå på toaletten alldeles själva.
Inte minst måla om min lägenhet.
Galet.
Jag ska fixa mina naglar idag. Nu faktiskt.
Jag borde hitta på något idag. Nu faktiskt.
Ska bara få fram energi nog att borsta hår och tänder. Men den finns där. Jag sov bra i natt. Jag vaknade och var inte helt igenkorkad av snor och ingenting.
Jag antar att tillslut kommer den dagen då man sovit färdigt. Som att vakna efter narkos.
Man vaknar rätt många gånger och spyr.
Men plötsligt så är det ett uppvaknande helt utan kräk, man är mest bara utvilad och voila, större bröst! Otroligt.

Ok.
Jag förstår inte vad jag menar men det behöver jag inte heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar