fredag 14 mars 2014

6

Idag var första fredagen som vi inte automatiskt träffas. Vi spenderade gårkvällen tillsammans, så nära som ingen kan komma, jag var så hemma, han vill se mig dansa. Jag gjorde några balettsteg framför hallspegeln. Vi skrattade och kysstes.
Han stängde precis av mig. Av.
Jag väntar på min väninna, hon är här vilken minut som helst, vi ska njuta. Hela helgen, mobilförbud.

Han mår illa.
Känner sig illa till mods. Jag säger ska jag komma men han svarar tyvärr.
Jag ska iväg, tyvärr. Sedan säger han:
Jag är kär i en tjej men dejtar en annan.
Han påminner mig.
Det gör ont, mindre ont än i söndags, men ont.
Vi ses nog inte mer vi två. Nu låter vi bli varandra, nu har vi inte ens vardagen kvar.

Nu ska jag möta finaste vännen. Hon har gigantiska bröst. Imponerande stora. Vi tar över världen imorgon men ikväll ska vi bara ta över varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar