fredag 18 juli 2014

under mitt träd

Det är sommar.
                      Jag är naken.
                                         Jesus aint got nuttin' on me.
                                                                                  Jag gillar rosa.
                                                                                                        Men mest av allt

Så vill jag du ska veta att jag älskar dig.
Oavsett om det är svårt att förstå, kanske allra svårast för mig. Så visste jag nog inte vad det var att älska någon, visste nog inte hur mycket kraft som kan dölja sig i en människokropp. Jag älskar dig. HÖR DU DET DIN ENVISA MUPP. 
Orden blir konstiga för jag har en jesusfylla, (återuppstår på tredje dagen) men känslorna är sanna. Vi har tappat bort varandra, vi har gått vilse och kommer inte hitta hem- det gör oss ändå vackra. Det ska vara så, du ska vara lycklig och jag med. Det är sant, det är fint. 
Men hm, typ... thanks for showing? 

1 kommentar:

  1. Han tog kontakt med mig för två dagar sen efter ett och ett halvt år sen och sa att han älskar och saknar mig.
    ni kanske hitta hem, vi kanske hittar hem.

    SvaraRadera