onsdag 29 oktober 2014

oskuld

-Känns det bra, känns det bra såhär? Du är så försiktig, men ändå så bestämd. Du hittar din väg till min midja, dina fingertoppar lämnar små spår på deras upptäcktsfärd mot nyckelbenen och jag får gåshud. Skälver till, men du drar mig nära dig och värmer min kropp. Jag försöker förklara att jag inte fryser, men det är svårt att prata när jag gång på gång spricker upp i ett stort leende. Du slukar mig så totalt, jag kan inte förklara vad det är jag känner för dig, om det är fascination eller åtrå. Om det är beundran eller hejdlös kärlek, men nu när vi skiljts åt så sitter jag ensam i mörkret och mina händer doftar som din kropp.
Lite till, lite till, hela tiden- lite till. Det är skönt när det gör ont, när hela du svider över min hud brinner jag. Hela världen vibrerar.

1 kommentar: